Haaa.. mesti sakit hati kan, kalau korg br je beli barang make up dan barang tu rosak ??? Pehhh sakit hati siotttt !!! Lagi2 produk yang saya beli ni bukan "Brand cap ayam ", nama MAYBELLINE ni agak popular laaa...
Kalau kita sebut Jenama Maybelline mesti semua orang tahu. Berbalik ke baby lips bloom, spf 16 (maybelline) yang baru saya beli ni. Saya beli 31 aug 2017, cuti merdeka kan? so g shooping la. hehehe :D
After one week, sy br bukak. tp sy simpan lip bloom sy dlm bilik ber'ekon ye. Bukan tengah panas. Saya pon bukak la macam biasa, tiba-tiba ??? Wahat the fish ?? kenapa baby lips bloom saya jadi gini ???
Sakit hati oiii, barang baru beli dah rosak gini !! bukan murah hokey... Saya pon dengan bengang hati msg maybelline kt facebook. https://www.facebook.com/MaybellineMalaysia/
Mule2 dia akan mintak resit pembelian, pastikan korang simpan. Lepas tu dia akan minta, nama, email & no telefon. Pihak loreal akan hubungi anda.
Tapi saya terus bukak email, ni email yang dorang bagi :
Ni email yang mereka bagi. Cara-cara pos ada di bawah :
Tapi sebelum tu baca sampai habis dulu cerita saya :p
Bukti pengeposan saya, Sebelum pos pastikan kesemua 5 step di buat....
Step untuk pulangkan barang,
1) Isi ke tiga-tiga borang-borang ini
2) Fotostat resit yang membuktikan korang beli barang ni
3) Barang yang rosak di masukkan dalam sampul pos laju
4) Pastikan ambil resit untuk pos laju, sbb sy lupa ambil resit so tak boleh claim la. hahaha
5) Poskan ke Alamat :
Attn : SUSANKOH,
L'OREAL MALAYSIA SDN BHD,
LEVEL 8, UPTOWN 2,
NO 2 JALAN SS21/37,
DAMANSARA UPTOWN,
47400 PETALING JAYA,
SELANGOR.
Ni borang yang kena isi :
SEBELUM POS PASTIKAN KESEMUA ITEM INI ADA :
1) Ketiga-tiga borang
2) Resit pembelian
3) Barang yang rosak
4) Resit postage
1) Ketiga-tiga borang
2) Resit pembelian
3) Barang yang rosak
4) Resit postage
Loreal / maybelline Customer service number : 1300-22-2232
Monday to Friday :10.00am ~ 7.00pm
Email : customerservice@lorealmy.com
SEMOGA BERJAYA !!!
No comments:
Post a Comment
~~ hOLa 😍 ~~