Friday, November 1, 2019

Perkhidmatan bersunat bayi perempuan di shah alam. Hospit umra.

Hai. salam. Salam sejahtera.

Hari ni saya nak cerita pasal sunat menyunat baby gegirl ni. Haa mesti ramai tak tahu, di Hospital umra shah alam ni ada tawarkan perkhidmatan sunat bayi perempuan.

Kosnya dalam Rm80.00 ke Rm100.00 je. Sebelum nak gi tu, kena book dulu buat appoiment. Haa bab ni saya kecewa sikit la dengan hospital umra ni.

Saya dah call untuk buat appoiment sunat baby sy. operator cakap ok dan akan call semula. sampai ke sudah tak call balik penat saya tunggu... hmmm ni sepital swasta kot? bukan gomen. i think gomen goverment ok lagi. Esok nye saya pon datang la, sampai je. Boleh lak bagi salah bilik???

Tunggu punya tunggu dapat bilik no 7, bila dah masuk. Borak2, pas tu doktor tanya nak check up ke? Saya cakap tak, saya nak sunat baby saya ni. Doktor cakap, eh salah bilik ni. Kena masuk bilik belah sana. ==>

Maigad,,, buat kerja main2 ke staff umra ni? Dah la tunggu lama, pas tu salah bilik lagi. Dah bengang time tu !! Di sebabkan hari jumaat saya sabar lagi la... mmmm

Tunggu punya tunggu, hampir sejam gak la. Nombor tak panggil2, last2 en.husband bengang tnya kt nurse di kaunter. Dengan nak g sembahyang jumaat lagi. Nombor x panggil2 lg, sapo x bengang kan??

Dalam 10 minit lepas tu, nurse panggil nama. So start la upacara sunat baby saya. Sekejab je rupanya proses dia  Tak sampai 5 minit pon. Tapi menunggu berejam...

Tq la pada nurse & doktor yang bertugas time tu. Cepat & pantas. Buat staff front line sila alert sikit ye dengan apa yang customer cakap. Saya dah cakap, ada appoiment untuk sunat bayi.


Ni lokasi hospital umra shah alam : 13/14, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor

Telefon number : 03-5518 4319

Ni wajah baby saya yang di sunat 🤣🤣
alololo cian... Tatayanggg mama tuuuuu

SEBELUM
 
SELEPAS




No comments:

Post a Comment

~~ hOLa 😍 ~~