Friday, September 18, 2020

Doona stroller. bagus atau tidak ?

 Hai u alls. Harini nak story pasal stroller / car seat jenama Doona ni.


Mungkin ada yang tak tahu brand ni, sebab harga dia agak Bangsawan sikit ar 😂 Tapi jangan risau. Sekarang harga dah turun tau.. Rm1500 pon boleh dapat !!


Tapi masa saya beli 2k lebih huhuhu sebab beli 2019 + baru launching. Material pon bagus & kalau kotor boleh cuci guna air je.


Berbanding dengan Doona versi lama. Doona versi lama saya tengok ada orang jual prelove bawah 1k dapat dah. Korang kena pandai cari ni. 


Berbalik ke doona saya. Saya guna dah 1 tahun lebih. Memang sangat2 sangat bagus.


sebab??


2 in 1 u alls !!!


Stroller + Car seat !!


Mana mau cari? i think so far doona je yang keluarkan brang changgih gini.


Lets watch : 








only 5 second from stroller ke car seat. Bapak canggih kan? jimat duit jimat masa.








Tapi kelemahanya, bila bayi dah besar. Kaki terjuntai gitu. nampak tak ? hahahaha So bila duduk kat seat belakang dia kurengg selesa sikit la.. sebab kaki panjang kan.




so sekarang saya otw kumpul duit beli car seat Recaro pulak.  Wish me luck !!


nanti saya update pasal recaro car seat pulak.. ok ke idokk.. 😂


boiii 😘

No comments:

Post a Comment

~~ hOLa 😍 ~~