Thursday, February 15, 2024

Using nutox youth restoring after one year . Guna nutox young restoring selepas satu tahun. Bagus atau tidak?

 Hii ! 

Just nak review nutox young restoring, the new set!! Harga memang kayangan nutox ni, tp tak pa. Saya ajar cara dapat murah kat u alls. Produk ori yaaa ❤️


I guna bulan Feb 2023, now feb 2024. Yup after one year i nak review. Yes !! Good product!! Why? 


Gambar ni masa saya ada jerawat,nampak tak besar bapak tuuu









Gambar selepas 3bulan. Langsung tak ada kesan jerawat. Kulit elok je ❤️









Yang ni pulak jerawat tempat lain, kesan hitam jerawat tak ada u alls !!! Ok je kulit nampak macam tak pernah tumbuh jerawat ❤️❤️



Ni semua set yang saya pakai ❤️



1)Nutox Youth Restoring Cleansing Foam
2)Nutox Youth Restoring Astringent Toner
3)Nutox Youth Restoring Moisture Emulsion
4)Nutox Youth Restoring Anti-Ageing Day Cream
5)Nutox Youth Restoring Night Repair

Tapi toner,saya pakai seminggu sekali je 😂



Ni pakai seminggu @ dua minggu sekali. Tapi saya tak suka sebab rasa panas je muka bila pakai + esoknya jerawat akan naik. Mmmmmmmm



Ni pon tak suka sangat sebab rasa muka berminyak sangat lepas pakai. Ni untuk buang make up




Ni pon tak suka sangat, rasa panas je bila pakai. Mmmmm


Saya  suggest korang pakai jela 5 set tu, insallah muka lawa selawa pajura 😂😂

Ni tempat kornag boleh dapatkan one set harga lagi murah dari watson guardian dll ❤️❤️


Tapi set ni dia akan letak dlm 20pax sahaja, korang kena selalu bukak laman web ni k ❤️ siapa cepat dia dapat 🤣


SELAMAT BERSHOPPING !!!





No comments:

Post a Comment

~~ hOLa 😍 ~~