Monday, November 21, 2022

Keburukkan Lasik (Relex smile)

Haaa saya nak story pasal kekurangan lepas buat lasik ni. Kebanyakkan orang akan tulis kelebihan je, kekurangan lepas buat? Nan hadoo

Dulu power spec saya 300. Now dah jadi 0.00 tapi silau masih ada. Silau tak boleh hilang yee korang 😂

Setelah 6 bulan saya buat lasik, 

*Mata sangat cepat kering

*Bila kena sakit kepala, penglihatan akan jadi Ultra HD dan kepala jadi berdenyut2

*Mata tak bole fokus satu titik. Contoh masukkan benang kt jarum. Mata akan rasa ketat. Lama2 pandang akan jadi pening.

*Tengok hp @ main komputer lama akan jadi berpinau.

( Nanti saya akan update lagi )

Jan 2023.

Baru2 ni saya gi sunway lagoon mandi manda. Pool sana bau klorin kuat gilaaa, masa mandi confirm kan air masuk mata kan?

Pehh pedih gilaaa, and mata sakit kering 3hari. Trauma dah rasanya. 

Dulu masa masa tak operate, helok je huhuhu



No comments:

Post a Comment

~~ hOLa 😍 ~~